בנט: "ישראל יכולה להיות 'אומת חדשנות האקלים' ואנחנו מוכנים להוביל"

שלמה ריזל No Comments on בנט: "ישראל יכולה להיות 'אומת חדשנות האקלים' ואנחנו מוכנים להוביל"

ראש הממשלה בנט נאם בוועידה לשינוי האקלים של האו"ם בסקוטלנד ואמר כי ישראל הקטנה לא תוכל לסייע משמעותית בצמצום פליטת גזי הפחמן, אך תוכל להוביל את החדשנות בנושא, לשם כך נזדקק להמצאות חדשות ולטכנולוגיות חדשות, שעדיין לא דמיינו"

צילום: פלאש 90

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה, נפתלי בנט, נאם היום (שני), בוועידת האו"ם לשינוי אקלים בגלאזגו סקוטלנד.

ראש הממשלה בנט אמר בדבריו כי "ישראל נמצאת בתחילתה של מהפכה בנושא שינויי אקלים. לאחרונה התחלנו ליישם את 'תוכנית 100 השלבים' שלנו, מה שאומר שאנו עושים כיום יותר לקידום אנרגיה נקייה ולהפחתת פליטת גזי חממה, מאשר בכל זמן אחר בהיסטוריה של ארצנו".

בנט הזכיר את התוכנית של הממשלות הקודמות לצמצום הפחם ואמר, "לראשונה, ישראל מתחייבת לצמצם את פליטת גזי החממה ל-0 עד שנת 2050 ואנו נפסיק בהדרגה את השימוש בפחם עד שנת 2025. כן, אנחנו מתקדמים. אבל, בואו נודה על האמת – ישראל היא מדינה קטנה. אנחנו מהווים פחות משליש מגודלה של סקוטלנד. טביעת הרגל הפחמנית שלנו אולי קטנה, אבל ההשפעה שלנו על שינויי האקלים – יכולה להיות אדירה".

בנט התייחס לתרומתה של ישראל ואמר, "אם בכוונתנו להשפיע באמת, עלינו להזיז את המחט, לתרום את מקור האנרגיה היקר ביותר של ישראל: האנרגיה והמוח של אנשינו. זה מה שמזין את החדשנות ואת כושר ההמצאה שלנו, זה המקום שבו ישראל יכולה לעשות שינוי אמיתי".

לכן הוסיף, "לשם כך נזדקק להמצאות חדשות ולטכנולוגיות חדשות, שעדיין לא דמיינו. זו הסיבה שאני קורא ליזמים ולאנשי החדשנות שלנו: אתם יכולים להיות מה שעושה את השינוי אתם יכולים לעזור להציל את הפלנטה שלנו. במקום לבנות עוד אפליקציה מרשימה, תוכלו להשיק סטארט-אפים שיעזרו לפתור את האיום העולמי הזה. ישראל יכולה להיות 'אומת חדשנות האקלים' ואנחנו מוכנים להוביל את הדרך".



0 תגובות